Suche noch Mitspieler für die Kampagne auf Wahnsinnig und den ein oder anderen Erfolg.

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Cool sogar 4 Maps. Checkout war zwar nich mein Favorit aber is auf jedenfall ne gute Maps.porii hat geschrieben:http://forums.epicgames.com/threads/963 ... ng-in-June
Paar erste Details zum zweiten DLC.
Die 2 Achievements mit den Skins klingen wieder ultra beschissen. Und ich hab ja noch nichmal Gold Skin. Der Rest klingt ok.TU List
-Fixed an issue that caused debug info to appear on the overhead maps when swapping out weapons.
-Scorcher magazine size reduced from 34-15 for private and LAN play.
-While holding the Boom Shield, female character heads are no longer more exposed than male characters.
-Prize Boxes will now deliver all unlockable content before rewarding XP.
-All gametypes will now have a rifle and a shotgun as the default loadout except for Free for All and Master at Arms.
-Fixed an issue with the Dreadnought DLC not appearing in VIP Overrun searches.
-Fixed an issue with the grenade animation.
-Reduced volume of self and team footsteps to better highlight enemy approach noises.
-Fixed the "You Lookin At Me" achievement German translation.
-The "Surprise" achievement can now be unlocked on dedicated servers.
-Fixed an issue where pressing the back button for the scoreboard caused the screen to blur until respawn.
-When searching DLC playlists on Execution and Master at Arms, screen will no longer freeze, forcing you to restart searching.
-Fixed an issue which caused game crashes while removing a storage device in the pregame lobby of a ranked versus match.
-All of the Survival map names should now show on the Survival leaderboards.
-Fixed an exploit where players could earn extra prize boxes.
-Removed unnecessary tooltips.
-Secret bookshelf passages in the Library map are now locked in Execution and Breakthrough gametypes.
-Fixed a typo in the current achievement list.
-Fixed an issue with the Engineer's sentry targeting Locusts being executed.
-Fixed Master at Arms gametype description.
-The Digger no longer misfires after swapping from a loaded Sawed-Off.
-Fixed an issue with Wretches teleporting back to perches.
-Fixed random crashes while accessing content from a USB drive at the title screen.
-Fixed an issue with the Generator not showing damage while being attacked.
-Campaign: Players will no longer be blocked by the missing stairs leading out of the Imulsion room in Aftermath.
-Gnasher ammo updates (start w/ two clips instead of one) for private and LAN play.
-Stim-grenades removed from starting loadout across all gametypes except FFA for private and LAN play.
-Weapon swaps now available per-map per-playlist on dedicated servers.
-Grenades no longer refill from Ammo Boxes.
-Minh’s hitbox adjusted for better detection around head.
-Mortar back on Gondola in place of Torquebow (dedicated server replication issues fixed).
-Mauler no longer able to hit things through walls.
Lost Relics Achievements
You Can’t Hide- Earn the Tree House Predator ribbon on Ward (10 points)
Getting it Done- Destroy the generator in under 8 minutes on any DLC map (30 points)
Dread the Rage- Get a multi-kill while playing as an enraged Rager on Ward (10 points)
Drop the Mic- Finish wave 10 of Survival at the first e-hole on Ward on at least Normal difficulty (50 points)
Flag Runner- Score a flag cap on Streets, Rig, Gondola, Library, Lost City, Museum, and Checkout (25 points)
Look What I Found- Get a kill with each pickup weapon in FFA during a single game on the map Lost City (15 points)
Flag Dropped- Kill the flag carrier a total of 20 times (20 points)
Pendulum Wars- Win a TDM, DOM, and BT match with your entire team wearing the UIR Armor skin (40 points)
For Gorasnaya!- Score 5 flags in BT as Paduk (20 points)
Golden Artifacts-Win a public or ranked game of Execution on Museum with all players using the Gold character and weapon skins (30 points)
Sicher, dass du nicht bloß einen falschen Zeitpunkz erwischt hast? Laut majornelson.com liegt das Spiel auf Platz 19 der online Aktivität, dürfte also alles andere als "tot" sein... :wink:porii hat geschrieben:Bin jetzt endlich mal dazu gekommen den ersten DLC anzutesten und muss sagen, die Maps gefallen mir, aber dieses Waffenmeister ist totaler Schrott. Aber das Spiel ist ja mal sowas von totDa spielen ja kaum noch ne handvoll Leute online.
Nein. Ich hab Judgment seit eienr Woche hier herumliegen und spiele es seit Sonntag auch endlich.PuNkShOt hat geschrieben:Ich glaube Ihr seit die einzigen die das noch zocken.
Jup, hab gestern auch paar Runden Gears 3 gezockt und geht mega abPuNkShOt hat geschrieben:Ich glaube Ihr seit die einzigen die das noch zocken.![]()
Ich bleib bei Gears 3 - immer was los, immer fette Matches und vor allem meine Locust
Ich hab gestern auch ein paar Runden gezockt, ich finde ihn auch wahnsinnige geil. Eigentlich finde ich es witzig, dass die Flagge liegen bleibt. So verlagert sich der Schwerpunkt der Schlacht immer auf einen anderen Punkt. Teilweiße liegt die Fahne genau in der Mitte und es wird einfach erbarmungsloß darum gekämpft ohne dass es n Stückchen weiter gehtporii hat geschrieben:Der neue Spielmodus ist endlich mal was wirklich spielbares und macht Laune. Er ist bei weitem nicht perfekt, zum Beispiel sollte die Flagge nach 90 Sek wo sie nicht wieder aufgehoben wurde resettet werden, da die manchmal so blöd liegt das man kaum noch dran kommt. Ansonsten ein super Modus.