Halo: Reach
Moderatoren: Moderatoren, Redakteure
- Modern Day Cowboy
- Persönliche Nachricht:
-
- Persönliche Nachricht:
- Radioactivegirl
- Persönliche Nachricht:
Gibts schon nen neuen Spielmodi für Grifball? Ich plädiere für Team Fiesta! 
Vielleicht sollte ich Reach endlich nochmal einlegen! Viel zu lang nicht gespielt.
Aber Grifball mochte ich eh nie so besonders, da die meisten sich eh nur an die Spawnpunkte stellen um Kills abzustauben...wenn ich den Modus jetzt nicht verwechsel.

Vielleicht sollte ich Reach endlich nochmal einlegen! Viel zu lang nicht gespielt.
Aber Grifball mochte ich eh nie so besonders, da die meisten sich eh nur an die Spawnpunkte stellen um Kills abzustauben...wenn ich den Modus jetzt nicht verwechsel.

Doch ist schon richtig ;D
Was derbe geil wäre, wenn Rocket Race als einzelne Spielliste kommen würde. Leider gibt es diese nur in Multi Team und da wird es meisten überstimmt >_<. Macht, finde ich, am meisten Spaß. Besonders mit nem Kumpel an einer Konsole.
BTW. vllt. wurde es auch nur rausgenommen wegen der wöchentlichen herausforderung, 77 Spiele abschließen, da Grifball ja ziemlich schnell vorübergeht.
Was derbe geil wäre, wenn Rocket Race als einzelne Spielliste kommen würde. Leider gibt es diese nur in Multi Team und da wird es meisten überstimmt >_<. Macht, finde ich, am meisten Spaß. Besonders mit nem Kumpel an einer Konsole.
BTW. vllt. wurde es auch nur rausgenommen wegen der wöchentlichen herausforderung, 77 Spiele abschließen, da Grifball ja ziemlich schnell vorübergeht.
-
- Persönliche Nachricht:
-
- Persönliche Nachricht:
- Modern Day Cowboy
- Persönliche Nachricht:
Eher wegen den Campern die ihre Statistik pushen... eine Lösung dafür wäre wie ich es erwähnt habe eine unbewertete "Funliste"... hoffentlich denkt Bungie mal daran.RooyaL hat geschrieben: BTW. vllt. wurde es auch nur rausgenommen wegen der wöchentlichen herausforderung, 77 Spiele abschließen, da Grifball ja ziemlich schnell vorübergeht.
-
- Persönliche Nachricht:
-
- Persönliche Nachricht:
HaloBase hat geschrieben:Dienstag nächste Woche gibt ein neues matchmaking upadate.Es beinhaltet viele Neuerungen wie zb.
- Firefight Arcade is back
- Score Attack mit 10 versch. Spieltypen.
-Multi Team jetzt mit 4 Teams aus 3 Spielern und nicht mehr 6 Teams aus 2 Spielern
-Grifball is back
-Community Slayer is back mit 10 neuen Maps
-Rocket Hog Race
-und noch einiges mehr
Also das sind doch mal tolle Neuigkeiten.Multi Team fetzt bestimmt richtig mit 3 Teammates.
Auf Grifball freue mich auch schon.Fiesta Attack ist mit Sicherheit auch lustig.
Dienstag wird einiges gehen.Seht selbst:
Score Attack: 5 second respawns, enable IWHBYD Skull.
2X Score Attack: Based on Score Attack, 5 second respawns, Weapon Drops and Hazards enabled, 2x Overshield, 200% Damage and Melee Modifier, 2 each grenade count, Boss Wave is Elite Spec Ops, Grunt B-Day, Cowbell, enable IWHBYD Skull, Update Loadouts so Grenades are set to Unchanged.
Gruntpocalypse: 5 second respawns, Weapon Drops enabled, enable IWHBYD Skull.
Skirmigeddon: Based on Gruntpocalypse, 5 second respawns, every wave is Skirmishers, added evade and hologram, enable IWHBYD Skull.
Sniper Attack: Hazards enabled, 5 second respawns, Updated Loadouts to include Sprint and Evade, 2x each grenade count, enable IWHBYD Skull.
Rocket Attack: Based on Sniper Attack, Hazards enabled, 5 second respawns, Rocket and Magnum starts, 2x each grenade count, update Boss Wave to be Hunter Kill Team, enabled Cowbell Skull.
FRG Attack: Based on Sniper Attack, Hazards enabled, 5 second respawns, FRG and Needler secondary, 2x each grenade count, enable Cowbell Skull.
Crashsite: Melee Modifier also 200%, enable IWHBYD Skull.
Mythic Attack: 5 second respawns, enable IWHBYD Skull.
Fiesta Attack: Based on 2X Score Attack, 5 second respawns, Random Primary and Secondary weapons, enable IWHBYD Skull."
Thanks, Lars!
Multiplayer Matchmaking Updates
While Lars is totally in it for the fun and games, Jeremiah took a more business-like approach with his heaping helping of the matchmaking update. Below you’ll find his executive summary of next week’s multiplayer changes and additions.
Playlists
Multi Team: As far as major playlist changes, the most notable is Multi Team which now features 4 teams of 3 instead of 6 teams of 2. Since Rocket Race doesn’t work with teams of 3, we’re upgrading you to Rocket Hog Race! We’ve also added 3 Ball to the lineup to replace the regular Oddball gametype.
Team SWAT: New gametype offerings are now available in the Team SWAT playlist. New gametypes include Oddball, Stockpile and 3 Plots.
Grifball: The Grifball playlist is returning for an extended stay as a Community playlist. We’ve updated to the latest gametypes and maps, as well as added the new maps Pinwheel and Oracle’s Revenge.
Community Slayer: The second round of Community Slayer is coming and with it comes 14 maps (10 new!) built by members of our very own Bungie community. Similar to the previous run, we’ll keep this playlist active for a couple weeks. Play, vote and let us know which your favorite Community maps are in the Optimatch forum!
Gametypes
Bro Slayer: This new gametype consists of Team Slayer with co-op style spawning, featured on a variety of maps in Team Slayer, Big Team Battle and Noble Map Pack. Similar to Invasion spawning you can cycle through teammates or choose from your backfield spawns, but watch out for backfield spawn campers!
Invasion Skirmish: Think of Invasion Slayer, with no vehicles and after capturing drop zones you get instant weapon drops that alternate between Spartan and Covenant regardless of who caps the zone. You’ll still experience loadout and weapon drop progression as each tier advances. Three flavors will be available including Invasion Skirmish (SvE), Spartan Skirmish (SvS) and Elite Skirmish (EvE). These gametypes will be available on a variety of maps in the Invasion and Noble Map Pack playlists. Spartan Skirmish on Anchor 9 is my favorite, check them out and tell us what you think!
Assault: Players may no longer disarm bombs while their Armor Lock equipment is activated, this affects all Assault gametypes as well as Invasion gametypes with an Assault phase.
Maps
The new map variant “Uncaged” is being added alongside The Cage in the Team Slayer playlist.
The following maps have been updated to support Bro Slayer gametypes, make sure to download the latest version after playing in matchmaking to take advantage of the changes:
Anchor 9
Unanchored
Sword Base
Boardwalk
Powerhouse
Countdown
Tempest
Breakpoint
Paradiso
Hemorrhage
Atom
Boneyard
Spire
The following maps have been updated to support Invasion Skirmish gametypes, make sure to download the latest version after playing in matchmaking to take advantage of the changes:
Countdown
Boardwalk
Powerhouse
Atom
Anchor 9
Unanchored
-
- Persönliche Nachricht:
- Modern Day Cowboy
- Persönliche Nachricht:
-
- Persönliche Nachricht:
Naja...800 MSP zahl ich dafür nicht.Modern Day Cowboy hat geschrieben:http://www.gamezone.de/news_detail.asp?nid=94386
Klingt gut, wenns stimmt^^
- Radioactivegirl
- Persönliche Nachricht:
Die letzten 800 Punkte haben sich für mich zumindest schon nicht so wirklich gelohnt. Ich spiel die 3 Maps so gut wie nie. Wobei Anchor 9 schon ganz cool ist.
Wär cool, wenn man die Maps vorher wenigstens mal testen könnte oder so.
Sind die Map packs eigentlich gelegentlich im Angebot, oder kosten die immer gleich viel? Bei Halo 3 hab ich mir damals einfach ODST gekauft, da gabs das "Problem" nicht.

Sind die Map packs eigentlich gelegentlich im Angebot, oder kosten die immer gleich viel? Bei Halo 3 hab ich mir damals einfach ODST gekauft, da gabs das "Problem" nicht.
-
- Persönliche Nachricht:
Im November oder Dezember gabs die 200MSP.Also die Halo 3 Maps.Radioactivegirl hat geschrieben:Die letzten 800 Punkte haben sich für mich zumindest schon nicht so wirklich gelohnt. Ich spiel die 3 Maps so gut wie nie. Wobei Anchor 9 schon ganz cool ist.
Glaub ich zumindest.
- meanmachine
- Persönliche Nachricht: